Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 August Tektekçi Beach Party

Selamın hellö kopkopcular ... madem yaz gelmiş azıcık güneş göriyim derken ev davası sebebiyle yine kendimi avm'lerden, ıkea'lardan, mobilyalacılardan çıkaramadım. Ama tak dedi canıma Mekanist'ten gelen harika bir mail ile çeşme'ye damladım. Ne zamandır ig'den pinkfreud konuşuyorduk ki? "30'nda çeşmedeyim, gel !" diyince benim için beach party kaçınılmaz olmuştu. Hem süper arkadaşlar hem alkol hem de sahil bir aradayken kendimi Ramo Beach'e ışınladım. Dahası mı?...


Normalde "o yeah party forever.." bir insan değildim ama ayda bir stres atmanın yolu da içip içip dertsiz tasasız yaşamaktı hayatı. Hem allah aşkına söylesenize içince çözülemeyen sorun var mıydı? yoktu. Olmasındı da zaten. Gelsin efiller, gitsin jumpshotlar, bomontilerdi hayat bazen. Sardığın otu denizin içinde ki salıncakta sallanırken içmek, kumun içinde birayla debelenmekti hayat, aşk yaşadığın tektekçinin şişelerini çantaya doldurmaktı kimseyi umursamadan ya da sandalyelere fıçılara çıkıp umarsızca dans edebilmekti. Yorulup şezlonglara uzandığında gökyüzündeki yıldızlar almıştı seni senden ve yine sabahı görünce yola koyulduk aniden. Hoşgeldin kaos hoşgeldin şehir. Ama olsun en tatlı şeyler damakta kalmalıydı bazen.
Geriye kalanlar mı?
Presstagram'dan ve polaroid makineden çıkan fotograflar;
Mekanist Ekibi;
Pinkfreud ve pişmaniye muhabbetleri;
Tektekçi'nin harika lezzetleri;

Sevgiler,
Dilerim ki her haftasonunuz bol eğlenceli geçsin...
S.

Hiç yorum yok: