Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Düğün-Nikah Hazırlıkları Volume -3- "Gelin Makyajı"

Evlenme hazırlığında olan, düğün tarihini alan, nişanını yeni yapan,kız evinden istenen, duvak altında prenses gibi parlayacak olan tüm gelin adaylarımıza merhaba... 
İstek falan gelmedi bu sefer ama ben tasarruf namına kendi kendime ya da kayıvalide ye bir iyilik yapmış oldum. Evet kendimi en az 300 tl tutan gelin makyajından kurtardım. Oturdum kendime deneme gelin makyajı yaptım. Sabahtan akşama kadar da yüzümde tutup ne kadar süre dayanacak diye baktım. "On numarada tuttu oldu bu iş!" dedim kendi kendime sonra bunu blogum da anlatmazsam çatlardım. Ayrıca nişanımda makyajımı yapan kuaförü de görmüştüm. Boşu boşuna başkalarını zengin etmeme gerek de yoktu. Hem başkalarına faydalı olabileceğimi düşündüm ve sizlerle paylaşma kararı aldım işte adım adım Gelin Makyajım...



ve kullandığım malzemeler;
Ürünlerin nasıl kullanıldığını isimleriyle anlatmaya başlıyorum o halde haydin bakalım.. hihihi heyecan bastı, acaba nasıl olacak ki?
1.Öncelikle yüzüme the balm makyajı uzun süre cillte tutmayı sağlayan bazı yaydım ve favori kapatıcım olan The Body Shop fondöteni concealer fırçası ile dağıttım. Baktım zombi gibi oldum az gözüme renk gelsin dedim.
2.3. gittim Inglot gözaltı kapatıcısı ile göz bölgemdeki morarıklara güle güle dedim. 
4.5. The balm gözaltı kapatıcısı ile göz pınarlarına biraz berraklık getirdim.
6. Inglot Eye Shadow Matte 330 'u göz çevresine uygulayarak kapatıcıların yagımsı görüntüsünden biraz daha uzaklaşmak adına mat bir görünüm sağladım.Evet burda alık beni görüyorsunuz. :D
7.Göz pınarından başlayarak The balm Shady lady far paletimdeki tene en yakın rengi ve aydınlatıcı etkisi yaratan jet-settin jennifer'ı sürdüm.
8. Daha sonra The balm Shady lady far paletimdeki shameless shana farını göz kapağımın sadece orta kısmında parmağımla ovalayarak oval bir görüntü çizdim.
9.Göz kapağımın bitişine İnglotun hafif simli 423 numaralı farını eyeliner şeklinde boyadım ve yogunlaştırarak dagıtmaya devam ettim.
10. Baktım aynı panda gibi oldum bu makyaj siyah kale olmadanm birşeye benzemez dedim ve oda koşup siyah kalemimi aldım geldim.
11.Siyah kalem ile kirpik diplerimi doldurdum.
12.Üstüne birde makyajın farz-ı eyeliner çektim.

Neyse olayı sonuca bağlamadan gelin makyajında olmazsa olmaz bakışları kuvvetlendirmek ve beyaz içinde zeytin gözlerle ışıklar altında parlamaktır. O yüzden gelin makyajının farz-ı kirpiğimizi de taktım.

13. evet bildiğiniz mascara :D sürün işte bir tane
14. En sevdiğim kirpik KİSS takma kirpik hem doğal saçdan olduğu için hem takılması kolay oldugu için.
15.Dudaklara geçmeden önce gözlerden bir resim alalım.
16.Dudak çevresine fondötenimden biraz yaydım ve gün boyu kalıcılığı uzun sürsün diye dudaklarıma da sürdüm.
17.Rujumuz flormar revolution serisinden R05 numara sürmeden önce :D
18.Flormar Bronze allığım ne bereketli bir allıksa 3 senedir kullanıyorum bitmedi. 
ve işte sonuç:
Düğün günü bu makyajı daha kaliteli ürünlerle yapacağım. O zamanda buna benzer bir post hazırlayacağım.Bu şimdilik herkesin elinde olan ürünlerle yapılmış ve yapılabilecek olan bir makyaj örneği.Hem naturel hem mat hem doğal hemde tene olan yakın renklerle sevdiğimi söylemeliyim Peki siz begendiniz mi?

Her türlü soru için mail ve yorum atabilirsiniz...

Sevgiler,
S.

7 yorum:

Elif Ayvaz dedi ki...

Süper olmuş valla! 12 Ağustosta en yakın arkadaşımın düğünü vardı. Gelin, en yakın arkadaş olarak ben ve +19 kişi gittik kuaföre. Hadi bizimkiler önemli değil, zaten ben en sade saç ve makyajı istedim de gelin en önemlisi. Güzeldi güzel olmasına kadar da o kadar para verilecek kadar iyi bir makyaj mıydı diye düşündüm sonrasında. Zaten o malzemeleri yıkamadan temizlemeden herkese kullanıyorlar. Evet, kuaför fobim var benim. :) Küçükken bitlendiydim. :D O zamandan beri ne zaman kuaföre gitsem bir hafta kaşınıyorum. :D Yani demem o ki, bu süper bir fikir ve makyaj olmuş. Olurda evlenecek olursam bunu ben de denemeliyim. Ama o zamana kadar düzgün makyaj yapabilmeyi öğrenmeliyim. Daha çok ya... :D

Neslihan Altunel dedi ki...

Kesinlikle mükemmel olmuş.Ben bir makyöz olarak inanın çok beğendim.Ve gelin makyajının her zaman doğal olmasından yanayım.Size şimdiden mutluluklar dilerim.
nesneslis.blogspot.com

Özge dedi ki...

Olmuuuş süper olmuş gerçekten ;))

Elif Ekici dedi ki...

işte tam hayalimdeki gelin makyajı=)
ellerine sağlıkk..

designbyD dedi ki...

Yafrum sen makyaj bloggerı olmalısın kesinn.Mükkemmel olmuş makyaj süpersin ellerine sağlık<3Bayıldımmmm

kendinin ruh doktoru dedi ki...

biraz daha gölgelendirme yapmalısın bennce ama harika olmuş

wtf? dedi ki...

kızlar hepinize güzel yorumları ve tavsiyeleri için teşekkürler :) sevgiler muck ^-^