Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vintage Traditions Volume 4

Hayırlı cumalarınız olsun işallah diyip vintage kombinlerinde ki 4. postuma hoşgeldiniz diyorum. Bir müddet dolabın köşesinde bekletilen parçaları dün kullanma vaktim oldu.Dün sabah Kuşadası'na yolculuğumuz vardı giderken havanın kapalı oluşuna aldırmadan minileri çektim ancak hava benimle aynı fikirde değildi ve iyiki arabama kalın cicilerimide atmıştım.İzmir'i sel götürdü diyorlar ben göremedim. O esnada gül bahçesinden gülleri topluyor kucağımda bebek hopbidik yapıyordum. Evet! :D Gidiş sebebimiz buydu. Ben hala oldum. Hanemize dünya tatlısı, huysuz ama bir o kadar sevimli mis kokulu bir bebek geldi. Şu an 2 aylık olması sebebiyle hem yemek yiyip, uyuyor birde bol bol kusuyor. Yeni bir şey giydiğinizde Duru'muz bu fırsatı kaçırmıyor. :D Dolabını bir görseniz halasına çekmiş demem yeri... Benim için her ne kadar erken olsa da içimde ki çocuk sevgisinin büyüklüğü anlatılamaz. Sanırım bir gün anne olursam her anne gibi benimde kalbim ko...caman olucak. :) Bu arada hala olmanın getirdiği temayla bu ceketin halamdan yaklaşık 40 senelik bir hatıra oluşuda paha biçilemez. 
Hello, everyone. Vintage products pulled out of the closet yesterday and we 're being summer house yesterday morning. Pink roses in our garden, which we checked. and great news, I've aunt. She's so cute and adorable. There are currently two months due to the constant eating and sleeping.If you saw clothes in a closet, as my closet. Too early for me, but I love babies.If one day the mother, I'm going to be a big heart.In the meantime, this jacket is a memento from my aunt about 40 years.

Sevgiler,
S.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

benim en yakınımdır halam, hani teyze anne yarısıdır ya, benim hiç teyzem olmadı be abla :) Halam var bitanecik, iyiki de var, sende benim halam gibi ol Duru'ya peki mi?

Nerwen dedi ki...

Harika görünüyorsun canım izmirden tam zamanında kacmissin. Duru bebeği benim yerime ısır :)))

wantthefashion dedi ki...

merve: peki halası :)
nerwen:teşekkür ederim nurcum ısırmanın yanında yiyebilirim bile :D

Unknown dedi ki...

Duru bebeği instagramdan gördük tatlışlar tatlışıı maşallah :)
Hırkaya bayıldım bu arada ten ve saç renginle nasıl güzel olmuş o öyle :)

wantthefashion dedi ki...

Tesekkür ederim damlacım sorma sevmeye doyamadan ayrılmak zorunda kaldık 😔