Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mothers Day Brunch

Pazar gününüzü aydınlatan kocaman bir güneş ve dolabınızı açtığınızda size gülümseyen yazlık tiril tiril elbiseler... Hepsi giyilmeyi beklemekten sıkılmış biraz oksijen almak için can atıyor. Seçilen elbise ve aksesuarlar sonrasında anneye koşularak verilen sıcacık,samimi, içten bir öpücük ve "anneler günün kutlu olsun annecim!!!" kahvaltısı için dışarı çıkıyoruz. Arabada çalan parça Etta James'den "at last" ... annemin en sevdiği parçalardan biri. Onun için hayat gerçekten şarkı gibi , en güzel nakaratta beklenmedik bir soloda bitiyor şarkı. Eğlendiğinizi düşündüğünüz anda sevdikleriniz gidince hüzün kaplıyor kalbinizi.. Şarkı çalarken sanki hiç kimse gitmeyecek gibi. Ancak kendinize ait hissettiğiniz bir varlık olduğu sürece hayat cennet gibiymiş. Böyle diyor annem. Sonuna da ekliyor "anne olunca anlarsın.."  Annem bir sen varol bana bişiy olmaz ..:)
bu arada yılın moda bloggerı olmam için bana oy verirseniz pek sevinirim...
Sunday is a beautiful day when sun lighting in the sky and my summer dresses smiling at me when ı open the wardrobe. All are waiting to be worn. The selected clothing and accessories then given to the mother after the races warm, sincere, a kiss..."Happy Mother's day mom!" :) We're going out for breakfast. Etta James' track playing in the car "at last". One of my mother's favorite pieces.However, as long as you own an asset life of heaven and acting like you're feeling. Says the mother. In the end, adding: "When parents know." :)
by the way please vote me for fashion blogger in my country!!! :)




Dress/Elbise:Zara
Shoes/Ayakkabı:Bambi
Bag/Çanta:Best Friend's Gift
Sevgiler,
S.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

entarine bayıldım, zaten pek daha önceden de söylemiş idim bunu :)))

Unknown dedi ki...

Modeli deseni muhteşem ya harika oturmuş fiziğine :)

wantthefashion dedi ki...

merve: entari dedi yaaa hahahah :D

damla:teşekkür ederim damlacım (^-^) her yorumun ayrı tatlı biliosun dimi :)

designbyD dedi ki...

Entarin ve sen muhteşem ikili olmuşsunuz şekerim<3<3

wantthefashion dedi ki...

derya: bak bu da entari demiş yaaa hahahahah inadına mı yapıouz nan hahaahh seviyorum sizi <3 <3 <3 :D :D

MERVE dedi ki...

şükür bugün güneş açtı istanbula biz de böyle şıkır şıkır giyiçez :))
çok yakışmış üstündeki <3

Unknown dedi ki...

bu ne güzellikkk!! elbisenin cutt modeline bayıldım

fashionfromsmyrna dedi ki...

beybiiiim senin yeni postların google readerda görünmediğinden hepsine toplu bakıom böle:) bu elbiseye bayılıyodum ne guzel giymeye baslamısssın artık:) pencereleri cok guzel yerde cok narin duruyo:)

wantthefashion dedi ki...

merve: teşekkür ederim tatlım evet ama izmirdeki güneş beni görünce geri gitti inanırmısın :D

gulsiem: güzel bakan güzel görür derler ;)

wantthefashion dedi ki...

gamze: iyi yapıosun tatlım hala o sorunu çözeedim :( bende o pencerelere bittim zaten ;)

Adsız dedi ki...

Elbiseye bayıldım!