Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Red Carpet - 66.Cannes Film Festivali 2013

Ne Oscar'lar gördüm fiyasko, ne Met'ler gördüm abartı! Sanırım en iyi kırmızı halı şovunun daima Cannes'e ait olacağından hemfikiriz. Işıltıyla parlayanların yanında kabusa dönen elbiseleriyle Cannes bir kez daha gündeme oturdu bana da bunu mizahla karışık bir eleştiri ile size sunmak kaldı. Bu arada afiş'in bu sene bu derece yaratıcı ve romantik olmasını beklemiyordum.Çok beğendim.Şimdi gelelim kimler neler giymiş?
Ah sevgili Cara Delevigne nasıl bir kadınsın anlamıyorum ki? 
Hem şirin hem muzur hem seksi hemde bir tanrıça gibisin. 
Fındık memelerin olmasına karşın her erkeğin hayalisin. 
Kırmızı halıya doğru çıkışında ki yüz ifademi görmeliydin.
Victoria secret için doğmuşsun ne diyim? 
Sadece Burberry elbisenle değil,bakışlarınla yetersin. 
Nicole Kidman seni hiç sevmezdim.

Ama görmeyeli çok değiştin.
Stilistin kim bilmeliyim.

Dior Couture giymişsin tebrik ederim.
Carey Mulligan bu yaz yanmalısın.
Beyaz peynir gibisin,çok hamsın.
Dior elbisen zarif ama,
Biraz ruha ihtiyacın var kırmızı halıda yalın kalmışsın.
Paz Vega ışıldıyorsun,
sorarım discoya mı gidiyorsun?
dua et Roberto Cavalli'lisin,
ay kraliçesi yanında halt etsin.
Naomi Harris çok minimal çok gümüşsün,
Nolur biraz da yüzün gülsün,
Calvin Klein sağlam bir seçim,
Göğüs boşluğuna meyve doldurim.

Cindy Crawford asalet içindesin,

risksiz bir Roberto Cavalli seçmişsin,
transparan ölçüne bittim,
kuyruğunda kapalı ama keşke ayakkabılarını görseydim.

Fan Bing Bing bebek gibisin,
Makyajın saçın muhteşem bilesin,
Louis Vuitton seçmişsin,
Elbisenin yaka detayı ve rengine bittim.
Freida Pinto sen ne yaptın?
Evden perdeni mi çaldın ?
Sırf Gucci diye bornoz giymişsin..
Kemerin güzelde, o saçlarına ne diyim?
Isla Fisher Arjantin festivaline mi gidiyor,
Kırmızı Oscar de la Renta elbisesinin hakkını veremiyor,
Model güzel ama kendisinde tıknaz duruyor.

Julianne Moore seni keşke görmeyeydim,

Dior'a bu kadar sövmezdim.
Elbisenin rengine yas'tayım.
Ayak parmaklarını tut kaçmasın.
:D
Sevgiler,
S.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhabaa :)
ben de dün bütün gece Cannes'ın kırmızı halı incelemesi için uykusuz bitap düştüm:)
genel olarak aynı fikirdeyiz.ben de beklerim

http://www.sinemspinkdiary.com/

Nerwen dedi ki...

naomi harris :D:D gece gece iyi geldi bu yazı :)

fashionfromsmyrna dedi ki...

hiç bu kadar komik dörtlükler görmemişştim pek yaratıcısın:D okuması cok eglenceliydi:)

wantthefashion dedi ki...

gulsinem: okdum bile ;)

nerwen:hep yazim o halde :)

fashiowithsm..: hahah teşekkürler :)