Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

86. Oscar Ödül Töreni

Sinema sektörü bir yana moda sektörünün dört gözle beklediği bir gece; 86. Oscar ödül töreni ve kırmızı halısı...Gecenin en çok konuşulan selfie'si ve ardından gelen mizah içerikli resimler ile geceye damgasını vuran resimi ise hepimiz benimsedik.O anı izlemek için tıktık . Tüm sevdiğim sanatçıların bir arada olduğu bu samimi fotoğrafa bayıldığımı söylemezsem çatlarım. Sizinle bu komedi dolu fotoğrafları da paylaşmak istedim.
Among the stars who posed with her: Angelina Jolie, Brad Pitt,Meryl Streep, Julia Roberts, Bradley Cooper, Jennifer Lawrence, Lupita Nyong'o, Kevin Spacey, Jared Leto and Channing Tatum.Shortly after the epic selfie posted, Twitter experienced intermittent outages. The photo had been retweeted more than 750,000 times in its first 45 minutes. After one hour, it topped the previous record-holder for most retweets -- a tweet from President Barack Obama after he won the 2012 election. That Obama tweetwas retweeted a little more than 780,000 times.
Lüks modaevlerinin ünlüleri giydirmek için yarıştığı günlerde doğru ve yanlış seçimler yapanlar kimler hepimiz merak ediyoruz. İşte o gecenin göz kamaştıranları ve rüküş kalanları...
İlk olarak kırmıı halının genç yüzlerinden Lupita'mıza değinmek istiyorum. Herkes esmer şekeri tenindeki uçuk buz mavisi Prada elbisesine hayran kalsada halterciyi anımsatan göğüs kasları ile o göğüs dekoltesini harcamış demek istiyorum.Ve bir kolye takamadın mı be güzelim?
Firstly, everyone was waiting to see what the girl-who-can-do-no-wrong on the red carpet brought herself in. Lupita wore PradaThe general consensus is "winner". Personally, I reckon she needs a bit more coverage in the chest area. Just a necklace, or something.
 Hunger Games'in başrol oyuncusu J. Lawrence geceye Dior nar çiçeği kırmızısı rengi ile basenlerini peplumla saran maksi bir elbise giymeyi tercih etmiş. Ben kendisine hayran kalsam da elbisesi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Jennifer Lawrence's Dior dress. It makes her torso look a bit on the lengthy side, but that's just us nitpicking. Everyone else gave it the thumbs up.
Angelina, kırmızı halıya adımını attığı an medyanın flaşları tarafından tokatlandı diyebilirim. Sanırım onun yerinde ben olsam 2 dk'ya kör olmuştum. Elie Saab tasarımı tahminimce 25 kilo olan işlemeli, transparan elbisesi silikonlarını nasıl patlatmadı hala anlamadım.Ama tüm doğallığı ile yine bizi hayran bıraktı. Evlatlık al beni jolie diyorum ve 3. hayran kaldığım kadına yaniiiii
Another goddess who coerced her body to sprout a gown was Angelina Jolie, who bared her new cleavage in Ellie Saab
Cate Blanchett'e geçiyorum. En İyi Kadın Oyuncu Ödülü’nün favori ismi olan ve kırmızı halıda pudra rengi Armani elbisesiyle göz kamaştıran Cate tam anlamıyla o yaşta prenses gibiydi.Helal olsun annecim diyorum ve siyahın asilliğini taşıyan ünlülerimize geçiyorum;
Next in the top ten list of the very well turned out is Cate Blanchett. She always looks ethereal, so it's unsurprising that she's managed to make her flesh morph into an Armani dress embellished with Swarovski crystals. 
Charlize Theron benim tanımımla "yaşlanmayan kadın" Christian Dior derin göğüs dekoltesi ile 10 numaraydı. 
Ah Emma Vah Emma biri bu kıza yaşına göre giyinmeyi öğretmeli... 
Julia Roberts Givenchy'den dantel detaylı bir elbise seçmiş gudubet karı hiç sevmiyorum seni.Ne giysen demode olmaya layıksın. 
Anne Hathaway oğlan çoçuğu imajından kurtulamayan saçlarıyla yine başkaldırışa devam ediyor ancak Gucci imzalı elbisesinde ki geometrik desenleri ve vücudunu toplayan bu skinny tarzı maksi elbiseyi sevdiğimi söylemeliyim.
Charlize Theron's shoulders have unfurled a Christian Dior mermaid inspired number. That or she's holding up a cardboard cutout dress...
Julia Roberts went out on a high in Givenchy Couture.

ve Nude rengin kraliçeleri;
and the nude dress quenns;

ve işte yorum yapmaya değmeyecek kadar rüküş olanlar;
and worst dressed at 86th.Oscars;

işte bu kadar.. sevgiler,
S.
that's it... best,
S.

Hiç yorum yok: