Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Düğün-Nikah Hazırlıkları Volume -2- " Fotoğrafçı Sendromu"

Evlenme hazırlığında olan, düğün tarihini alan, nişanını yeni yapan,kız evinden istenen, duvak altında prenses gibi parlayacak olan tüm gelin adaylarımıza merhaba...
Düğün konulu yazımın 2. partına hoşgeldiniz. Sizde fark etmişsinizdir ki uzun zamandır yoğunluktan stil fotoğrafları paylaşamıyorum. Bu aralar düğün fotoğrafçımı arıyorum.
Araştırmaların sonucu fotoğrafçılar için fiyat aralığının 1.250 - 2.500 arası olduğunu belirtmek isterim. Kimisi ekip şeklinde kimisi kişisel çalışıyor ki. Profesyonel bir ekip ile çalışmak isterseniz bu fiyatları ise biraz yukarı taşımanız gerekiyor. Yani 4.500-7.000 gibi. Tek bir bireye ne istediğinizi aktarmaya çalışsanız da kendi tarzında çalıştığı için fotoğraflar içinize sinmeyebilir.O yüzden ekip olarak görüşmek ekibi tanımak, sizin ne istediğinize önem veren bir fotoğrafçı ile çalışmak çok önemli. Açıkca söylemek gerekirse benim hayallerimde hep Cana Videos ile çalışmak vardı. Hatta bir videosu var ki her izlediğimde beni ağlatır. Ama olmayınca olmuyor. Ümitlerim kesilmeye başlamışken bana ulaşan bir çok fotoğrafçı ile karşılaştım. Ve seçimimi yaptım.  
Elbette görsellik benim için çok önemli o yüzden düğün alanında kapalı sandalye yerine,açık tahta sandalye seçtim ve ne kadar masa aksesuarı varsa kaldırılmasını talep ettim. Kır düğünü olacağı için olabildiğince sade olması ve romantizmi yansıtması açısından masalarda 1'er mum yeterli olacaktı. Düğün aksesuarlarına gelince ; Gelinliğimin fotografını özellikle istediğim için onu taşıyacak askılığımında özel olmasını istedim bu yüzden 2 adet IKEA askılığını görseldeki gibi boyadım.
Düğün bardaklarının bu ara çok meşhur olduğu gözümden kaçmayınca 2 adet bira bardağınıda cam boyası ile boyayarak köşeye attım;
Benim için sadelik her zaman ön planda ancak görselliğe önem verdiğim için her detaya zaman ayırıyorum işte girişimiz öncesinde önden yürüyerek 2 adet minik kuzenimin taşıyacağı levha;
Gelin ve nedime olayına gelecek olursak evet bizim geleneklerimizde nedime ve nedim olayları yok. Ama ben en yakın arkadaşlarım ve dostlarımla bir arada olacagımız bugünde resimlerimizinde özel olmasını istediğim için nişanlımla yapma kararı aldık ki o dünden hazırmış. Nedimeler için nar çiçeği elbise ve erkekler için ise happy socks çoraplar ve siyah pantolon askılıklarının şirin görüneceğini düşündük.

Kararsız kaldığımız bir tek pano kaldı. Sizce gelen davetliler için önünde hatıra resmi çektirebilcekleri bir pano yaptırmalı mıyım? Ne dersiniz?
Şimdilik bu kadar kızlar yorumlarınızı ve fikirlerinizi eksik etmeyin. Sırada ki yazı konusu: Ev dekorasyonu ... takipte kalın
Sevgiler,
S.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

benim de seneye ağustos düğünüm olacak. farklı fikirlerinden çalablirim=)
mutluluklar canım
kozmetiktutkunu.blogspot.com

styleofsibling dedi ki...

pano fikri çok hoş bence çerçevede yaptırılabilir davetlilere vereceğiniz her hatıra fotoğrafının içinde sizden izler olması iyi bir fikir bence yaptırmalısın:) çok güzel bir heyecan henüz evlenmeye niyetim olmasada bu tatlı koşuşturmayı severek takip ediyorum :)
sevgiler
style of sibling
http://styleofsibling.blogspot.com/

Elif Ünal Porgalı dedi ki...

Hangi fotoğrafçıyla anlaştığınızı merak ettim? :)