Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bayanların Şekilsiz Kaş Sendromu

Selam bayanlar,bugün sizlere kullanmaya başladığımdan beri memnun olduğumu söylemek istediğim bir ürün var. Küçüklüğümden beri kaşlarımı almıyorum, kesmiyorum hatta kuaföre bile ayda bi kere saç kestirmek için giderim. Ama kuaföre gidip de kaşlarını çim gibi budatan arkadaşlarıma da tanık oldum. "ay sende kestir pek güzel şekil veriyorlar" deseler de yok ben böyle rahattım. Gidip de abeci olmaya gönlüm hiç el vermedi. Sonra bakışlarımı ve göz hattımı biraz belirginleştirecek yaşa geldiğimde ilk aldığım flormar kaş kalemi oldu. Bu sene ise flormar ile kaş farını denemeye karar verdim. 3 rengi mevcut. Deneyimlerim ise...


Ultra incelikte yapısı ve yumuşak dokusu ile rahat uygulanıyor. Islak ve kuru uygulama mümkündür. Kuru olarak uygulandığında açıktan orta kapatıcılığa, ıslak uygulandığında ise ortadan daha örtücü kapatıcılığa sonuç elde ediliyor. Ayrıca denize girmeme ragmen kaşımda ki fark akmadı ki yagmurlu havalarda da güvenerek kullanabileceğim bir ürün olduğu için çok mutlu oldum. Flormar kaş farı uygulama fırçasınıza flormar magazalarında bulabilirsiniz.
Hele kaşı kalemle çizip üstüne de farı eklediniz mi bakın nasıl fark ediyor?
Hatları belirginleştirmek adına kaşın alt ve üst kısmınada açık renkli concealerınızdan birazcık sürmeniz yeterli ve işte sonuç;
Sizce de bariz fark yok mu?
Sevgiler,
S.





4 yorum:

Jadore Fashion dedi ki...

Cnmm ben daha dun aldım hepsinin aynısından :D

Gercekten guzel gorunuo kaslar, sen de cok guzelsin tabiiki :))

wantthefashion dedi ki...

jadore fashion: ay çok teşekkür ederim kuzum. sende güle güle kullan cicilerini... memnun kalacagından eminim :) ;)

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
1403. takipçiniz benim.
Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
Sevgiler
http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html

Kermit Alemlerde dedi ki...

Ben de kaş almayanlardanım :) Kaş farına geçmek istiyordum önerin süper oldu.Aradaki fark cidden bariz <3