Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lush Tester Denemeleri ve Kullandıklarım

Bakımına önem verenler bu yazıyı mutlaka okumalı diyorum ve denediğim testerlar için yorumlarımı yazıyorum. 
El bakımı; El kremi olarak annemle favorimiz Handy gurundu. Nohut tanesi kadar kullanımı ise ellerinizde gün boyu kuruluğa yer yok. Manikürde ise Lemony flutter en sevilen ürün.Tırnak etlerinizi anında yok ediyor. Bence artık maniküre pediküre para vermeyin gidin bu üründen alın tasarruflu çıkan siz olun.
 
Saç sırrım;İlk olarak Daddy Şampuandan bahsetmek istiyorum. Çünkü tek kelimeyle harika bir şey. Saçlarım banyodan sonra genelde sönük dururdu. Ama lush daddy kullanmam ile anladım ki benim ne çok saçım varmış yahu :D İçinde ki deniz yosunu saçı besliyor,limon suyu temizliyor,menekşe antiseptik olup harika bir koku bırakıyor.Ayrıca şampuan o kadar yoğun ki çok az miktarda dahi feci köpürüyor,saçı doyuruyor. Sanırım konsantre desem yeri.
Cilt sırrım;Genelde karma cilte sahip olduğum için yüzümün her bölgesini dengeleyecek,temizleyecek,peeling yapacak ürünü seçmem çok zor. Bu yüzden öneriler üzerine ocean salt benim kurtarıcım oldu. Haftada 2 kere çok az miktarda ocean salt'ı avucunuza alıp suda çözün ve cildinize masaj yaparak sürün ardından tonik ile temizliği bitirin ve nemlendirmek adına ımperialis'i sürün.Derinlemesine temizlik için bol yosun içerikli herbalism önerilesi. 
Vücut bakımı;Duş jeli olarak hep snow fairy'i kullandım. Kokusu ve şirinliği ile aldırtmıştı kendini.Şimdi ise bulabilene aşk olsun.Twilight'da o kadar övüldü. Stoğa girdiği gibi bitmiş nalet! peh :( Daha sonra olive branch testerını denedim ama çok sulu geldi. Ancak gün boyu vücutta kokusu kalıyor.Fakat benim için yeterli değildi.Bence denemeyin bile... Diğer denediğim bir tester ise ıt's raining men. Bir kere testerinı alıp kullanın bayılacaksınız. Manyak bişi! :D
Dudak bakımı;Popcorn dudak balmını çok duydum gerçekten dudağa peeling yapıyor ve ölü hücrelerden arındırıyormuş. Ama hiçbir yerde bulamadığım için bubble gum'ı denedim.Valla bende işe yaramadı. Fakat dudaklarımı gün boyu renkli tutan ve doğal görünüm sağlayan ruju lush fresh handmade lipstick'i severek kullanıyorum. Cidden başarılı!

 Tüm bloggerlar aslında lush'dan bahsediyor. Yazılarını okumak isterseniz lush'ın sitesine bakın! tıktık
Çekilişe çok az kaldı. Peki bu paketlerde neler mi var? Takipte kalın yakında paylaşacağım :)
Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.

Sevgiler
S.
Yorum Gönder