Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tiny horror story MONDAY

 Bu hafta ki küçük korku hikayesi olan Pazartesi'yi sevdim çünkü izin kullanarak 4 günlük bir tatile kucak açmıştım. Olabildiğince rahat sloganlı tişörtüm ve sırt çantamla haftaya harika bir kahvaltı ile başladım. Güneşin porselen tenimi yakışına karşı koymadım ve çimlere doğru uzanıp tüm negatif enerjimi toprağa bıraktım.

Günün stil önerisinde ise sadece şu var; Kendinizi nasıl rahat hissediyorsanız öyle giyinin.

skirt / etek: Bershka
Vest / Yelek : Zelishmysister (new season here,burada)
Watch / Saat: Daniel Welligton (new season here,burada)
Backpack / SırtÇantası : Accessories (new season here,burada)
Eyewear / Gözlük : G.Armani
best,
S.
And don't forget to follow me on Instagram too
Follow HERE 

Hiç yorum yok: