Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Welcome 2015

 İzmir buz gibi bir hava ile merhaba dedi 2015'e.Sokak partileri iptal olunca hemen evde bir parti organize ettik. Dostlarımla evde yaptığımız ufak partiye ve 2015'e bu sheinside elbisem+kabanım ile merhaba dedim. Yılbaşında kırmızı giymekten nefret ederim bu sebeple senenin soğuğunu temsilen krem ve buz mavisini tercih ettim.

Pekala asıl konuya gelelim yine yine bu seneden istediklerimiz neler? bir liste yapalım istedim. Benim gibi hayal tablosunun gücüne inananlardansanız bu tablodan bir tane edinmenizi ısrarla tavsiye ediyorum.


Her sene Aralık ayında hayal tablomu yapıp önüme koyduğum hedeflerle yaşımın getirdiği güzellikleri ikiye katladığımı düşünüyorum ve her seferinde sahip olduklarım için şükrediyorum. Heyecanla 2015'i beklerken, hayal tablomu da sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyorum ve sizin listenizi de yorum kısmında görmek istiyorum kızlar.
1.Banka işlerinin aksilik çıkmadan tamamlanmasını ve sonunda bu ay kendi evimize sahip olmamızı diliyorum. 
2.Tabi ki de en büyük tutkum; kitap kitap daha fazla kitaaap!!!
3.Bu sene daha fazla saat almak istiyorum.
4.Daha fazla hediye alıp daha fazla hediye vermek istiyorum. ve 2015 marc by marc jacobs bu şirinmi şirin çantayı.
5.Dolabımda ki tek eksik.
6.Şarap ne alaka? demeyin. Bu zamana kadar keşfettiğim ve gezdiğim şarap mahsenleri hakkında edindiğim bilgilerden ve damak zevkinden aldığım hazzı hiçbir içkiden almadım.Yiyecekler bile daha lezzetli hale geliyor. Umarım daha uzak mesafelere açılır ve daha fazla şarap tarlası, mahseni görme şansını elde ederim.
7.Hadi Berfu alalım şu biletleri artık.
8.Bu sene aileme, arkadaşlarıma, dostalarıma daha çok zaman ayırabileyim.En çok da eşimle zaman geçirebileyim ki çalışmaktan birbirimizi göremez olduk. Ay çok sinir bozucu bişi bu yaaa..çalış çalış dünyayı ben mi kurtaracağım. Hoş öle olsaydı 2014 de dünya kurtulmuş olurdu.
9.Ülkem için demokratik,adil, özgür bir sene olsun.Atatürkçü düşüncelerin mantığını algılyabildiğimiz bir sene olsun istiyorum ki şu an fakirlikten ölen ülkemizin en çok buna ihtiyacı var.
10.Ya tabiki si de mutluluk,huzur ve en önemlisi sağlık bizlerle olsun.


son olarak...;
umarım ki paranın her şey olduğunu düşünmekten vazgeçersiniz.
umarım ki  kalbini kırdığınız insanların yukardaki tarafından çok sevildiğini gözden kaçırmazsınız.
umarım ki beni mutsuz etmeye çalışmayacak kadar mutlu olursunuz. 
umarım ki taraf tutmanın sizi adaletli bir insan yapmadığını anlarsınız.
umarım ki ev bulma hayalinde olan herkes umduğundan daha güzel bir eve yerleşir.
umarım ki yurtdışı hayali olanlar bir an gaza gelip,gözünü karartıp yurtdışına ayak basabilir.
umarım ki işsiz olan tüm akranlarım çok güzel iş fırsatları yakalar ve bırakmaz.
umarım ki aşkı arayanlar umutsuz olduklarnı düşündükleri anda hayatının aşkını bulur.
umarım ki yaşlanıyoruz diye üzülenler kendini her yaşta sevmesini öğrenir.
umarım ki mutsuz oldugumuz anlarda dahi bizi yanlız bırakmayacagını bildiğimiz insalara sahip oluruz.
umarım ki hayatınızı değiştirecek teklifi aldıktan sonra geçmişe bakmamayı öğrenirsiniz.
umarım ki önyargılarınızda kurtulur kendiniz dışında ki insanları da mutlu etmek için çaba harcarsınız.
ve umarım bu senede uslu bir insan olup hayattan beklentilerinizi karşılayacak bir seneyi hak edersiniz.

ve beklenen hediyelerin sahibi;
instagram hediyemin sahibi; "rapunzelwoman_"
facebook hediyemin sahibi; "Aytül Gençtürk Serbest" oldu. Güle güle kullanın arkadaşlar. İletişim bilgilerinizi(tam isminizi, adres ve tel no) wantthefashion@hotmail.com  adresine bekliyorum.
Sevgiler,
S.

dress and coat: sheinside (here and here) newseason
shoes:zara(oldseason)
Happy new years dolls...
love u
S.

Hiç yorum yok: