Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yaza Hazır mısın?

Kimisi elini cips rafından çekerken bir karamsar kimisi sporun hat safhasında kimisi ise hamur işlerini yemekten vazgeçemiyor. Hayat özellikle mevsimlerden yaz ise biz kadınlar için çok zor çok eziyetli. Arkadaşlarla buluştuğumuzda "hadi haftasonu denize gidelim!" cümlesini duydugunuzda herşeyin geç oldugunu hisseder gibi oluryor musunuz? Epilasyona yada lazere başlamıyanlar, cilt lekelerinden arınmayanlar. Aslında zamanımızın çok azını alan şeyler için kendimize bakmıyoruz bu bir gerçek. Ama yaz geldi kızlar o yüzden sakin olun ve elinizde ki kalorili , asitli içecekleri bir kenara bırakıp fresh meyveler ve müsli tarzı besinlerle geçireceğiniz 3 aylık sürece merhaba deyin.Evet bu kadar dırdır ettikten sonra size pürüzsüz bacaklar ve bronz teni kusursuzca cildinize geçiren bir kaç üründen bahsedeceğim.
İlki geçen sene çıktığı gibi rafıma yerleştirdiğim Bebak Bacak Fondöteni. Ben yaza ilk girişte en açık rengini kullanıyorum 20 cm kadar uzaktan bacaklarıma sıkıp iyice yediriyorum ve biraz kurumaya bırakıp (garantiye almak için 20 dk) mini etek-şortları, bikinilerimi içime sine sine giyiyorum. En güzeli de denizde dahi ciltten çıkmaması. Ancak temizlemek isterseniz duj jeli ile bacaklarınızı ovmanız yeterli.
Avon Shimmering Body Lotion yılbaşında bulup rafıma stok yaptıgım bir diğer ürün. Cildi nemlendirirken içinde ki ufak simler ile cilde ışıltı katıyor. Özellikle yaz akşamlarında benim vazgeçilmezim.Tüm vücuduma sürüyorum hem hafif çiçeksi kokusu hemde cildimi yumuşacık yapmasıda artısı.
Japanase Cherry Blossom resimde gördüğünüz küçük kırmızı kapaklı ve babalarımızın eskiden kullandığı traş fırçası görünümünde bir ürün. Kokusunu tarif etmem imkansız. Tek kelimeyle çok seksi. Vücut için kullandığım simli bir pudra ama bir pudranın kokusu beni hiç bu kadar özel hissettirmemiştir. Vücut spreyi ve pudrasını bir arada Bath and Body Works magazalarınızda bulmanız mümkün.
Sephora autobronzanten yine ciltte güneşin bıraktığı hafif bronzluğu öne çıkarıyor. Biraz fazla sıvı oldugu için iyi çalkalayıp 30 cm kadar uzaktan vücudumun istediğim bölgesine uyguluyorum ve kurumaya bırakıyorum. 
Rimmel Sun Shimmer Instant Tan Krem / Medium için en başta söylemeliyim ki uygulamayı ameliyat eldivenleri için kullanılan plastik eldivenler ile yapın. Çünkü eliniz kapkara olabilir. Cildin çok çabuk benimsediği ve beklediğimden daha bronz elde etmemi sağlayan bir ürün. Hiç denize giremeyen biriyseniz ve tavuk bacaklarla yazı geçirmek istemiyorsanız mutlaka edinin. Önce elinize alın, avucunuzda yayın ve bacak bileklerinden başlayarak en üste kadar çıkın. Uyguladığınız bir noktaya tekrar uygulamayın. 
Rimmel Sun Shimmer Instant Tan Sprey'i ise teninize 20 cm mesafeyle sıkın ve ovarak yayın. Tüm cilt kusurlarını kapatıp eşit oranda bir cilt tenine kavuşuyorsunuz. 
Sorularınız var ise paylaşmaktan çekinmeyin, yorum bırakın...
Sevgiler,
S.

Hiç yorum yok: