Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wedding İdeas / Basit Düğün Fikirleri

Evlenme hazırlığında olan, düğün tarihini alan, nişanını yeni yapan,kız evinden istenen, duvak altında prenses gibi parlayacak olan tüm gelin adaylarımıza merhaba...
Düğün konulu yazımın bugünkü konusu düğün ve nikah günümüz için kendimizin yapabileceği basit d.ı.y projeleri. Ben sizlerle bugün kendi yaptıklarımı paylaşıcam daha fazlasına ulaşmak için pinterestten ilham alabilirsiniz.

Nedime çiçekleri için tül,makas,hazır çiçek ve elbiselerin tonlarında kurdelalar kullandım.Video'da ki gibi çiçeklerimi yaptım.
Renkli resim kağıtlarına çıktı aldığım harfleri kestim yapıştırdım ve ardından rüzgarda uçmaması için mukavvaya sabitledim.
Gelen konuklardan bizim için bir dilek tutmalarını istedik ahşap bir kutuya drozlem'in bize özel çizimini çıkarttırdım ve dilek kutusu yaptım ve en begendiğimiz dilek notlarını seçtik, eve gelen hediye çiçeklerimizden birine asıp dilek ağacı yaptık.
Nikah şekerlermizi taş baskı işiyle ugrasan bir yakınımız hediye etti. Fikir orjinal olduğu ve daha önce bir sayfada benzerini görüp begendiğimiz için hemen kabul ettik;
 İnstagram panosunu evde 50x70 cm ebatlarında çizip plastik pano üzerine çıkarttırdım. Konuklar için güzel bir anı karesi oldu;
Gelinliğimin fotografını özellikle istediğim için onu taşıyacak askılığımında özel olmasını istedim bu yüzden 2 adet IKEA askılığını görseldeki gibi boyadım;
Düğün bardaklarının bu ara çok meşhur olduğu gözümden kaçmayınca 2 adet bira bardağınıda cam boyası ile boyayarak masamıza koydum;
Benim için sadelik her zaman ön planda ancak görselliğe önem verdiğim için her detaya zaman ayırıyorum işte girişimiz öncesinde önden yürüyerek 2 adet minik kuzenimin taşıdığı levha;
Umarım işinize yarayacak ilham kaynağı olabilcek fikirler verebilmişimdir.
Sevgiler,
S.

Unutmadan bu sene En Tarz Blog dalında adayım. Aşağıda ki butondan oy verirseniz çok sevinirim. Tüm oylar ücretsizdir. 

Bumerang Ödülleri Oy Ver!

3 yorum:

Kermit Alemlerde dedi ki...

Bir ömür sağlıklı ve mutlu olmanı dilerim Sedefim.Nasıl güzel fikirler bunları şirketler uygularken sen hepsine yetişmişsin ya ne denir hayrankaldım.Fikirler şahane :)

wantthefashion dedi ki...

teşekkür ederim güzel dileklerin için kermişim... muck :*

Seher dedi ki...

Bir ömür mutluluklar sedefcimm , yaptığın şeyler çok güzel,evlilik hazırlığına ,evliliğe dair bol bol post belkiyorum senden çünkü bende şuan nişanlıyım ve 24 mayısta düğünüm var , çeyiz eşyalarını nerden ne aldın yayınlarsan çok sevinirim :))